Monday, September 14, 2009

SaLaM aiDiLfiTri...


assalamualaikum...


hari ni genap 25 hari kita berpuasa di bulan Ramadhan...di kesempata ini, saya ingin memohon maaf sekiranya terdapat kesalahan yang disengajakan atau tidak, terkasar bahasa, atau ape saje salah laku yg tlah saya lakukan....

sya balik kg. hari khamis ni..hoorreeyyy...balik kampung...sekian lama x balik kg...seronoknye sbb thn ni beraya di kg saya...hahahaa......x pe la, kaum lelaki lagipun sayang bini kan....tahun lepas dah raya dgn parent die, so thn ni giliran sya la plak....hehehe...seronoknye x leh nk bgtau....so, blog ini akan bercuti sehinggalah lepas raya...kite jumpe lepas raya ye kawan2....


p/s: saya ada jual satar goreng...(frozen), memang best giler...klau ade sape2 yg nak, boleh lah bgtau saya...satu bungkus RM7 (24kpg)...



Salam Aidilfitri drp:

MaMaisY & Co...

No comments:

Post a Comment